• Laat jij me weer vrouw voelen?

    Laat jij me weer vrouw voelen?

    Ik ben nu een kleine 7 jaar getrouwd, en moet zeggen dat nu aardig de sleur erin is gekomen.   Ik heb een heerlijke zoon van 6 jaar, en natuurlijk een vent thuis. Maar die heeft het zo druk met zijn werk dat hij gewoon geen tijd of zin heeft om mij nog eens lekker te verwennen.   Ik zou zo graag weer eens willen voelen dat ik een vrouw ben. En misschien nog wel wat experimenteren.   Natuurlijk tot op zekere hoogte, maar ja dat ene gaatje ken ik natuurlijk wel een beetje. Ik heb nog veel meer gaatjes die lekker gevuld kunnen worden.   Ben jij die man die mij eens lekker zou willen verwennen, en vind je het niet erg dat er thuis een man op me zit te wachten. Laat dan gewoon even een bericht bij me achter. En wie weet klikt het wel lekker tussen ons, zodat we elkaar regelmatig kunnen verwennen.

    Laat jij me weer vrouw voelen?


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :